السبت، 3 أكتوبر 2009

قصة خلق آدم عليه السلام (عرض باور بوينت للاطفال)




السلام عليكم




جايبالكم النهارده حاجه خفيفه كده وجميله




هديه مني لولادكم وحبايبكم وعايزه اعرف رايكم كده ايه




عشان اكمل السلسله ولا ايه




هو عرض باور بوينت لقصة خلق آدم عليه السلام




الكتابه مش ليا لاستاذنا عبد الحميد جوده السحار




لكن انا الى عملته داخل باور بوينت واتمنى انه يعجبكم ان شاء الله




انا رفعته على الوصله دي حملوه من هنا




وابقوا قولولي رايكم بقى

هناك 18 تعليقًا:

عمرو جويلى يقول...

السلام عليكم
جزاكِ الله خيراً وجعله
فى ميزان حسناتك
وجهد مشكوور
خالص تقديرى

عاشقه وغلبانه يقول...

هي للاطفال بس انا حملتها وهاشوفها عند بقي
ههههههههههههههههههه

صبرني يارب يقول...

اللؤلؤه

الله يكرمك يا استاذنا ونورت

صبرني يارب يقول...

عاشقه وغلبانه

والله هى تنفع للكل

بس فى الاساس هى مجموعه لعبد الحميد جوده السحار

مجموعه رائعه جدا فعلا واناا تربيت عليها

وعرفانا بجميل المجموعه دي على دماغي انا نفسي اكتبها كلها على باور بوينت كده

بس ربنا يدينى الوقت والصحه والعمر وان شاء الله هاعملها

غير معرف يقول...

اية الشحططة دي

واخدنا من حارة لزقاق

وفي الاخر تطلع قصة بتاعة عيال

روحي الهي تبئي وزيرة سكافة

صبرني يارب يقول...

مصري جدا

اخسسسسسسسسسسسسس

ما لقيتش الا ده

طب انا ما انفعش نشوف حد تااااااني (وش مطلع لسانه )

mahasen saber يقول...

من قبل ما اشوفه اكيد رائع جدا يا صبرنى

اروح احمله واشوفه انا وبيرو بئا

...انما باور بوينت كمان انا قلتلك ايه قبل كده انتى مثال للام المصريه الواعيه والمثقفه والجدعه والطيبه والرقيقه

ربنايحميكى يا حبيبتى
ويباركلك فى كل احبابك

عمرو يقول...

الله ينور يا أم خالد :)
بارك الله فيكى و جعله فى ميزان حسناتك اٍن شاء الله ..
ياريت ليا أنا بقى سبشيال ركويست تعملى لى قصة سيدنا أيوب و ينوبك ثواب :)
تقبلى تحياتى و تقديرى ..

صبرني يارب يقول...

محاسن

تسلمى يا جميل

والله من زمان وانا المشروع قائم بس المشله فى التايبنج للقصص

متشكره اوي يا جميل

قوليلى راي بيرو ايه

صبرني يارب يقول...

استاذ عمرو

مش عارفه اقول حاجه والله

بس انا عشمي فى ربنا خير دايما يسمعنا عنك كل خير ان شاء الله

ونعملك الاسبشيال ركويست ان شاء الله
ههههههههه

نورت يا استاذنا وان شاء الله خير

فتوح أبو المفاتيح يقول...

جميل جدا
سلوبه ظريف وسلس
بارك الله فيك

طالبه الفردوس يقول...

السلام عليكم

جزاكى الله كل خير على هذه المدونه الرائعه ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك

صبرني يارب يقول...

فتوح ابو المفاتيح

متشكره اوي اوي

وربنا يكرمك

صبرني يارب يقول...

طالبة الفردوس

متشكره اوي يا جميل ونورتي

الباحث عن الحقيقة يقول...

يا مواهبك يام مريم

في انتظار جديدك

:)

صبرني يارب يقول...

بااااااحث

ازيك

انت فين يا ابنى والله كنت على بالي قريب

وقلت الباحث راح القاهره وبهرته اضواء المدينه وما عادش بيسأل عن البلوج ولا ايه

نوووووووورت

باجهز والله موضوع جديد اهو ربنا يسهل

غير معرف يقول...

Кoegel, l.. Usuаlly continuous
massagе for 25-30 minutes over a partісulaг place lіke vertebrae
etc will helр oіl rеach up to
bones. Τhe digestive and circulatory systemѕ are improved, getting blood flοwing thгough thе
boԁy. Courses prеρare stuԁents tο wοrk with clientѕ bеforе, during, аnԁ afteг а sеѕsiοn.
Figure out why you аre аngry. Many times thе oгgasms reachеd when ρrοstatе maѕsagе is involѵed arе
highlу intensе... Ιt prоmotes relaxatіοn, reduсеs
pain, boοsts mood аnd mental сlarity.
Τheгe аre things i can do to get my рartnег and things i сan not or
am nοt willing to do so, аnd in yοur caѕe is the
same.

Also ѵisit my homepage ... erotic massage in london

غير معرف يقول...

Hi this is kinda of off topic but I was wondering if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

Here is my page; how to get pregnant